متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

63. آذر رو به پایانه..

مطمئنم همه، چه متاهل و چه مجرد، این رو شنیدن که اگه میخواین چیزی رو به شوهر یاد بدین، انقدر باید تکرارش کنین تا نتیجه بگیرین. اما شنیدن کِی بُوَد مانند دیدن؟! دیروز بالاخره بعد از 8 ماه تلاش، من از تکرار حرف هام نتیجه گرفتم. قضیه مالی بود و اون هم به دلیل وارد نبودن علی تو این مسائل اتفاق افتاده بود. اما بالاخره بعد از مدت ها تونستم به علی بقبولونم و یاد بدم که باید یه مبلغ مشخصی رو به من بده تا بتونم پس انداز کنم، حالا یا برای خرید لوازم خونه، یا برای خرید کادو برای خود علی و چیزای مشابه. اما علی چون خیلی به این مسائل مالی بین پدر و مادر خودش و یا حتی زن و شوهرای دیگه دقت نکرده بود تو این مدت خیلی ناشیانه رفتار کرده بود و تقریباً شرایط مالی هر دومون رو خراب کرده بود! ایشالله که بتونم درستش کنم


خوب این از تجربه زندگی


و دیگه مساله دعوا! پنجشنبه شب علی با اعصاب داغون رسید خونه. بلافاصله هم باباش زنگ زد و گفت الّا و بلّا باید پاشین بیاین اینجا. و علی هم سردرد و بهونه کرد و گفت نمیام که نمیام! باباش هم عصبانی شد و گفت اگه نیاین دیگه کلاً نمیخواد بیاین! :| خلاصه ما با پررویی تمام نرفتیم. اما فردا ظهر علی دیگه طاقت نیاورد و رفتیم خونه پدرشوهر و علی با یه عذرخواهی بسیار کوچک سرو ته قضیه رو هم آورد. شنبه شب رفتیم یه دوری زدیم و علی باید حساب کتاب مغازه رو میداد پدرشوهر که بده به برادرشوهر! برای همین یه نیم ساعتی رفتیم اونجا. حالا هی اصرار میکردن بمونین. از طرفی هم میم قرار بود بیاد. و ما باز هم نموندیم. پدرشوهر هم گفت من که فهمیدم چون یکی قراره الان بیاد اینجا دارین میرین. باشه برید. و ما باز با پررویی تمام محل رو ترک کردیم! خوب نرفته بودیم بمونیم اونجا که. خیلی خوشم میاد از میم حالا بمونم که اونم ببینم. ایــــــــــش


منم که همه اش خونه ام و جایی نمیرم. سعی میکنم درس بخونم ولی نمیشه :( خیلی از درسام عقبم. یکی دو تا درس رو کلاً بیخیال شدم و مونده برای شب امتحان. خدا به خیر بگذرونه.


نظرات 1 + ارسال نظر
ELi چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 19:54 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

بهاره شوهر داری می کنددد :دی
تجربه کسب کن بعدن در اختیار ما قرار بده :خخخ

من نباید مفت بهتون تجربه بدم. شما دانشجویی. باید بیای بگی توروخدا یادم بده :خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد