متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

88.وبلاگ تکانی

نوبتی هم باشه نوبت وبلاگه! بعد از 10 روز کار کردن و خونه تکونی کردن و بعد از یک ماه بدو بدو بالاخره یاد این کلبه خرابه افتادم و گفتم بیام ببینم چه خبر! البته اولش قصد نوشتن نداشتم فقط اومدم یه سر بزنم اما یهو نوشتنم اومد!


خوب اول اینکه امسال هم داره تموم میشه. دلم تنگ میشه براش. سال خوبی بود خداروشکر. دعوا و قهر و مریضی و مشکل خیــــــلی کمتر بود و سال دوست داشتنی ای بود برام. سفر رفتم، کتاب خوندم، خرید کردم، درس خوندم، فیلم دیدم، غذاهای جدید خوردم، پارک رفتم، ووووو کلی کار دیگه که یادم نیست


ترافیک کاری قبل از عید همیشه برای همه هست و من هم از این قاعده مستثنی نبودم! اوایل اسفند بود که از شدت کارهایی که به ذهنم میرسید خوابم نمیبرد و همین باعث شد فردا صبحش کارهام رو روی کاغذ بنویسم. این شد که یه لیست بلند بــــــالا نوشتم و شروع کردم به انجام دادنشون. کارهای من تموم شدن و فقط آخر هفته آرایشگاهم مونده و از کارهای همسر هم فقط نصب یکی دوتا تابلو و عکس. امسال از پارسال توی کارهای خونه واردتر بودم و چیزهایی میدونستم باید انجام بدم که پارسال اصلا نمیدونستم همچین کارهایی هم تو خونه هست! این شد که امسال 10 روز تمام کار کردم و شنبه که روز آخر خونه تکونی بود شب از فرط خستگی نشستم به گریه اما الان هر 5 دقیقه یکبار به بوفه و پرده ها و کابینت ها و کف خونه و آشپزخونه نگاه می کنم و لـــــــــــذت میبرم .


یک ماهی هست که برای نوروز برنامه سفر داشتیم و با اینکه پاسپورتم تا شهریور وقت داشت به خاطر ویزا یکم زودتر تمدیدش کردیم که مشکلی پیش نیاد. امروز هم اقدام کردیم برای ویزا اما پاسپورت همسر دچار مشکل شده :| ینی یه کاری خودش کرد که باعث شد مشکل بشه :| از دســـــت این مردا فعلا اقدام کردیم و توکل به خدا. ممکنه بریم سفر، ممکنه نریم ولی اگه نریم من خیلی حوصله م سر میره چون تا همین امروز صبح داشتم خیال پردازی می کردم و برنامه میریختم اما ظهر ضدحال خوردم پنجشنبه معلوم میشه نتیجه. امیدوارم بریم


اوضاع درسی همچین رو به راه نیست ولی دارم سعیم رو میکنم که به جایگاهی که دلم میخواد برسم.


مامان اینا چهارشنبه میان تبریز ولی یک فروردین باید برگردن که ستاره اردوی نوروزی داره. امیدوارم دانشگاه خوبی قبول بشه خواهر گلم


برای سال جدید شادی، سلامتی، آرامش، عشق، موفقیت تحصیلی و شغلی و پول رو برای همه و خودم میخوام


سال نو پیشاپیش مبارک