متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

82.

آقای همسر یه کار کوچیکی تو عسلویه داره و قراره که یکی دو روزی بره اونجا، اما ممکن هم هست کارش طولانی بشه و چند روز بیش تر بمونه. من هم آخر هفته دیگه قراره تهران باشم و برم نمایشگاه کتاب. برای همین نمایشگاه هم بن تخفیف گرفتم. دیشب که به همسر گفتم برنامه تو جور کن منم بلیط بگیرم برای تهران، میگه چی؟ مگه تهران قراره بری؟ :O میگم خوب بله برای نمایشگاه دو هفته اس بن خریدم که برم، میگه خوب تبریزم هست نمایشگاه کتاب که :/ 

منو باش که فک کردم الان دو هفته اس برنامه تهرانم اوکی شده! :)) به هر حال در عمل انجام شده قرار گرفته، لیست کتابایی که نوشتم رو خودش بارها خونده و ازش سوال طرح کرده! و من هفته دیگه میرم تهران ^_________^

نظرات 2 + ارسال نظر
طاها دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 00:21 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

نمایشگاه کتاب!یک زمانی ذوقش رو داشتم اما حالا نه،امیدوارم به شما خوش بگذره

سلامت و شاد باشید

سلام
خوب من هنوز سعی می کنم شاد زندگی کنم و کتاب یکی از چیزاییه که شاد نگهم میداره :)
مرسی مرسی

ELi شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 20:11 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

ووووووووی بیآ بغلممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد