متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

58. ماسک لایه بردار دست

در راستای مهمونی پنجشنبه دستام حسابی زمخت و پینه بسته و سیاه شده بود. انگشتام ترک خورده و بین ترکا سیاه شده بود و هرچی کرم می زدم بی فایده...


تا اینکه دیشب با یه سرچ تو گوگل یه ماسک لایه بردار خانگی برای دست پیدا کردم. باورم نمی شد تاثیر داشته باشه ولی تاثیر داشت!! هرچند چند بار دیگه باید تکرار کنم تا دستام کاملاً نرم شه ولی همین یه بار استفاده هم حسابی دستامو سفید و نرم کرده.. طرز تهیه اش رو پایین می نویسم استفاده کنید. واقعاً عالی بود.


مواد لازم: 1/4 فنجان شکر دانه درشت - نصف آب لیمو ترش - 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون (یا روغن های دیگه مثل نارگیل، بادوم، آووکادو و ...)


طرز تهیه: مواد رو با هم مخلوط می کنید تا جایی که یک دست شه. انقدر هم نزنید تا شکر حل بشه. حدوداً یک قاشق از مواد رو روی دستاتون بذارید و 5 دقیقه ماساژ بدین (ماساژ کلمه ایه که من دیدم ولی کاری که خودم انجام دادن شبیه به سابیدن بود!) بعد از 5 دقیقه دستاتون رو با آب ولرم بشورید. موندن روغن روی دستتون مشکلی نداره و بهتره خیلی نشورید و بذارید روغن جذب پوستتون بشه. با یه دستمال کاغذی آروم دستاتون رو خشک کنید.


بقیه مواد رو می شه تا چند روز تو ظرف در بسته تو یخچال نگه داشت. برای نتیجه بهتر برای دستای خیلی خشک، چند روز از این ماسک استفاده کنید.


امیدوارم به دردتون بخوره :*

نظرات 2 + ارسال نظر
ELi سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 18:47 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

اوخی :))

نیلـــی یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 16:28

بــــانو جانه ما مرسی

خواهش :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد