متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

35. ای کاش های من

همین الان چندتا ای کاش گفتم که دیدم هی داره دنباله اش میاد. خواستم بنویسم، شاید به بعضی هاش رسیدم!



+ای کاش میتونستم امروز با دوستام برم بیرون

+ای کاش مجبور نبودم امروز برم ختم انعام، پیش کسایی که اصلاً ازشون خوشم نمیاد

+ای کاش امتحان امروزمو بیشتر خونده بودم

+ای کاش اصلاً امروز امتحان نداشتم

+ای کاش میتونستم امشب شام به جای خونه مادرشوهر با دوستام شام برم پیتزا

+ای کاش دوستام میتونستن شب دیر برن خوابگاه

+ای کاش امروز صبح علی میرفت نون سنگک میخرید

+ای کاش آندروید موبایلم 4.3 بود که وقتی بازیمو آپدیت کردم بازی خراب نشه :(

+ای کاش وقتی تلفن خونه زنگ میزد نتم قطع نمیشد

+ای کاش الان یه مانتوی خیلی خنک داشتم

+ای کاش ماشین داشتم

+ای کاش الکترونیک 2 رو میتونستم پاس کنم

+ای کاش الان ناخنام بلند بود

+ای کاش زودتر امتحانا تموم میشد

+ای کاش استادم زودتر جواب ایمیلمو میداد

+ای کاش یه عالمه فیلم و سریال جدید داشتم

+ای کاش یه طنز مدیری از تلویزیون پخش شه

+ای کاش کلی بخندم

+ای کاش زودتر 31 خرداد شه برم مسافرت


.....


ای کاشو کاشتیم دَر نیومد :|


بعداً ای کاش نوشت: ای کاش امروز سر جلسه من و الی پیش هم بیفتیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
ELi یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 00:54 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

پست جدید از دیروز در حال نوشته شدنه. فقط چون سفرنامه اس خیلی طولانیه و احتیاج به یادآوری جزئیات دارم :دی عجله نکن

ELi پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 11:08

ای کاش من زودتر برگردم خونمون. ای کاش بلیط مستقیم پیدا میشد :| ای کاش با هم بریم پیتزا بخوریم:-(
نه واقعا خجالت نمی کشی به جای درس خوندن وبلاگ می نویسی :)) ای کاش میکرو ٢٠ شیم :خخخ
ایشالله همش میشه اینا که چیزی نیس عزیزم, زمان می گذره اتفاق می افته دیگه بگو ای کاش درسمون تموم شه :|

:( نه واقعا خجالت نمیکشی به جای درس خوندن میای وبلاگ میخونی؟ :-"
ایشالله
ای کاش درسمون تموم شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد