متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

27. یک پست خوشمزه

سلام سلام


پنجشنبه امتحان میان ترم رو حسابی خراب کردم و اومدم خونه :|


بعدشم که همش مهمونی بودیم.


ولی از دیروز خانـــــوم شدم! خونه تمیز کردم، آشپزخونه تکونی کردم، و یه عالمه آشپزی و آرد بازی کردم!!

نه که میان ترم هارو خوب دادم، خیالم راحت شد که واسه پایان ترم کار چندانی ندارم، این شد که تصمیم گرفتم خانوم خونه بشم!! :|


دیروز صبح برای اینکه پخت کیک رو توی مایکروویوم امتحان کنم و قلقش دستم بیاد، دستور پای سیب رو از مامانم گرفتم و شروع به کار کردم. از مایکروویو راضی بودم، فقط اشتباه خودم و زیاد شدن آرد، یه ذره کیک رو سفت کرد. ولی قسمت سیب و دارچین و کاراملش حرف نداشت.(توصیه میشه افراد دارای ناراحتی قلبی و همچنین افراد شکمو از دیدن عکس ها پرهیز کنند.) اینم عکسش >> پای سیب


شب هم دیدم از آرد بازی سیر نشدم، پیراشکی با خمیر مخصوص بهاره درست کردم.. کاش الان بود بازم میخوردم.. پیراشکی


و امروز ظهر هم ته مونده ی هنر آشپزیمو رو کردم. البته هنرم تموم نشدااا، تا اطلاع ثانوی حوصله ام تموم شد :) این شما و این هم ته دیگ ته چینی بهاره، با مرغِ حسابی سرخ شده.. >>  ته چین


ولی امشب شام دیگه از دلمه ای که مامانم برام درست کرده بود گذاشته بود تو فریزر نوش جان خواهیم کرد!


الان که داشتم این پست رو مینوشتم، تلویزیون طبق معمول روی یکی از کانال های موزیک بود، دیدم آهنگا باب میلم نیست، خواستم خاموشش کنم، تا دست به کنترل بردم دو تا آهنگ مورد علاقه ام رو پشت سر هم پخش کرد!! یعنی توروخدا خاموشم نکن!! هر دو ترکی هستن و کلیپ های خیلی قشنگی دارن.


یکی Gokhan Turkmen - Cati Kati

اونیکی Nil Karaibrahimgil - Kanatlarim Var Ruhumda


این هم یه عکس همینجوری از پنجره ی اتاق پشتی خونمون... نصف بیشتر تبریز از این اتاق معلومه


نظرات 2 + ارسال نظر
نیلـــی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 15:39

اخجون میایم خونت ازینا بدرست o.O

از همش؟! o.O

Eli دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 14:11 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

سلام سلام ! :دی
اوف اوف چه کردی دختر شرقی :)) خوش به حال همسر این خانوم هنرمند !
نوش جونتون
لازم به ذکره 26-7 روز مونده به شروع امتحانا :| بخون لدفا

واقعاً که خوش به حالِ قدر نشناسش!!
مرسی، جات خالی، بیا یه روز برات از اینا درست کنم ^_^
واقعاً 26 روز؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد