متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

25. پناه بر خدا!

اسم اینجارو باید بکنم غرغر نوشت :|



+خانووووم شدم دارم درس میخونم..


+فلانی! دو شب پیش باز اومدی تو خوابم. خیلی بیشعوری ینی، خیلیااااااا :)))


+وقت جرم گیری داشتم دهم اسفند، که یهو رفتم تبریز. دیگه کلاً بیخیال شدم. الان با دندونای زردم چه کنم؟؟!! ترکیب جوش شیرین با آب اکسیژنه واقعاً بی خطر و تاثیر گذاره؟؟


+واقعاً یه مسئله ی مادی انقدر ارزش داره که از عصر بهم زنگ نزنی و بدون شب بخیر بخوابی؟ میدونی اگه این آخرین فرصت شب بخیر گفتنت بود، اگه من همین امشب یه چیزیم شه تا آخر عمرت حسرت میخوری؟! بــــــــــــوق :|


+خدایا ببخش نصف شبی دعا کردنم گرفته، ولی خـــــــواهش میکنم، این سایه های پلید و از زندگی من بکش کنار..

نظرات 1 + ارسال نظر
ELi چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 02:03 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

سایه های پلید و خوب اومدی :| آمییییییین ...
کاش منم خانوم شم درس بخونم

آمیییییین :|
آمییییییییییییییییییین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد