متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

15. اَشکدونیم پُره :|

سلام ^_^


با این همه فاصله و تفریح در طول تعطیلات بین ترم، هنوز هم حس خستگی و بی حوصلگی ادامه داره.. کلاسای ترم جدید از شنبه شروع شده و حضور من سر کلاس ها بی فایده تر از در و دیوار و پنجره است


خوب آقا من درگیری های ذهنی مهمتری نسبت به درس دارم :دی  اگه انقدر تو درسا عقب نبودم این ترم مرخصی میگرفتم.


39 روز دیگه عیده! 46 روز دیگه عروسیمه! من هنوز تو شوکم! من کی شوهر کردم آخه؟! چرا همه چی رو دور تنده؟! برای خداحافظی با این خونه نهایتاً 34 روز دیگه وقت دارم. تو این یک ماه باید تمام خریدا و جمع کردن وسایل و خورده ریزام تموم بشه.. قبل از عید باید بریم تبریز. برای چیدن آشیانه ی دو کبوتر عشق :دی  ولی من عجله ای واسه رفتن ندارم!


از استرس همه اش میخوابم.. مشکلی که همیشه دارم. البته شبا تا خوابم ببره ساعت 3:30 میشه، ولی صبح و ظهر و بعد از ظهر و عصر، تا خانواده حواسشون نیس میپرم رو تخت و تا به خودشون بیان من تو خواب عمیق ام! همش هم خواب میبینم.. خوابای عجیب و طولانی..  یه مشکل دیگه هم اضافه شده. ریزش مو :( هرچی هم ماسک میزنم و شیر میخورم بی فایده اس انگار.


دیروز رفتم کارت عروسی گرفتم. قبلنا فکر میکردم خرید کارت عروسی یکی از بهترین قسمت های عروسیه. ولی خوب با توقعات بالایی که من دارم، کارت عروسیم اصلاً به دلم ننشست. کارتایی که خوشم میومد برای 100 نفر 300 - 400 هزار تومن میشد. البته اگه همه مثل من بودن و کارت عروسی رو نگه میداشتن اشکالی نداشت. ولی وقتی میبینم همه پاره میکنن و میندازن تو سطل آشغال دلم نیومد این همه هزینه کنم. حالا اینی هم که خریدم رو میترسم علی ببینه بگه این چیه رفتی خریدی دهاتی :| اصلاً منو بگو که تو فکر جیب شوهرم! من که بهش گفتم خودت برو بگیر، نرفت. میخواست خودش بره بخره :دی والا   (بهاره عصبی میشود)


من الان انقدر عصبی شدم که حتی نشستم سر یه موضوع بیخود گریه کردم :)) :((

حوصله ندارم خوب چیه؟؟ احتیاج به یک روانشناس دارم :| شایدم روان پزشک.

تا اطلاع ثانوی تو لاک تنهایی هستم.. دورم سیم خاردار کشیدم -_-

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلـــی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:12

کچل نشـــــــــو ببر فقد
الهی قربونت..همه چی عالی پیش میره آروم باش

چشم
فدات.. ایشالله

میرزاده خاتون پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 00:26 http://khatoonnn.blogfa.com

طبیعیه همه قبل از ازدواج حساس و بهونه گیر می شن. در مورد کارت خیلی سخت نگیر. کارت عروسی من فوق العاده ساده بود. پولمون رو صرف چیزای مهم تر کردیممثل باغ و لباس و آتلیه و موزیک و...اوووووف خیلی چیزای مهم تر از کارت هست
ریزش مو هم ممکنه بخاطر کمبود آهن خون باشه. یه ازمایش خون بدی بد نیست

اصلاً قرار بود کارتو خودم درست کنم متاسفانه نشد. واسه همین مدلها به نظرم تکراریه و کلی پشیمونم از انتخابم!! بگذریم.
کمبود آهن همیشه دارم ولی تنبلیم میاد قرص بخورم

ELi چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 00:19 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

همه ی اینا بخاطر اینه که درس خوندن و شوهر کردن و عروسی گرفتن و جهاز خریدن با هم تداخل پیدا کرده ! تو نمی تونی کاری کنی جز اینکه از آخرین روزای بودن تو خونه پدری و کنار مامان بابا و آبجی لذت ببری ، به کلیات اصلا فکر نکن ، چون مُخت می پکنه ! به جزییات فکر کن و به روزای بعد از جشن که همه بدو بدو ها تموم شده و آسوده خاطر می شینی تو آشیونه در انتظار کبوتر عاشق ! :))
روانشناسم نمی خوای بیا پیش خودم فقط حرف بزن باعشــــه؟!

انقدر حرف دارم ولی اصلن نمیدونم چی میخوام بگم! وگرنه یه وقت مشاوره ی اینترنتی ازت میگرفتم دکتر من ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد