متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

6. سرم شلوغه

این چند روزه انقدر کار کردم انقدر کار کردم انقدر کار کردم که احساس مورچه ای بهم دست داده که داره واسه زمستون آذوقه جمع میکنه!!  


فردا شب، شبِ یلداس و ما از تبریز مهمون داریم؛ قوم شوهرم! مامان و بابای علی و خواهر کوچیکش و خواهر بزرگش که متاهله با دختر 3 ساله اش! امروز(جمعه) با قطار راه افتادن و فردا صبح علی الطلوع میرسن اینجا! تازه خود علی کو؟؟ تبریزه! فردا شب ساعت 10:40 با طیاره میاد!! یعنی نصف شب میرسه اینجا تازه شب یلدا بگیریم ما!


خوب این دفعه ی اوله که فامیل جدیدم برای وعده ی غذایی میان اینجا، و مامان کدبانوی منم یه هفته اس خواب و خوراک نداره و هی میگه وای کلی کار داریم...  از اول هفته استرس هاشو هم به من منتقل میکرد و هی میپرسید چی درست کنم ناهار؟ شام چی؟ فرداش چی؟ تو باید دسر درست کنیاااا، میوه تزیین کنیم، سفره بندازم یا رو میز؟؟؟ وااااای چقدر کار داریم... منم که خودم کم استرس داشتم اینا هم بهش اضافه شد


خلاصه از دیروز داریم مثل مورچه ها کار میکنیم، تا جایی که میشه هویج سرخ میکنیم، پیاز سرخ میکنیم، مخلفات شیرین پلو درست میکنیم که زشته جلو مهمون هی بمونیم تو آشپزخونه!


حالا این همه زحمت میکشیم علی خودش نیست که لذت ببره از این همه هنر خانم و مادر خانمش!! مجبوره فقط عکساشو ببینه...


کادوهای شب یلدام تو راهه آخ جون big smile2 smiley

ولی من واسه علی هیچی نخریدم بس که سخت پسنده.. خودش بیاد با هم میریم میخریم ایشالله.. چقدرم که همه چی گرونه :|

در عوض من با کمک مامان یک کیف پول و جاسوئیچی چرم براش درست کردیم که خودش یه دنیا می ارزه!coke smiley

بالاخره با دستای خودم درستش کردم ^_^


از 198 ساعت مونده به ملاقاتمون دارم ساعتا رو میشمرم..  الان دیگه ماکسیمم 24 ساعت مونده که این دلتنگی بعد از 3 هفته رفع بشه.. آمین :)


الانم برم کم کم بخوابم که از فردا میان تا دوشنبه اینجان. گفتن شب یلدا، نه پیشواز و پسواز یلدا که!!


یلداتون مبارک، شب خوش baseball cap smiley


+عکس کیف پول رو فردا میذارم انشاالله :)


+بعداً نوشت:

شما فکر کنید الان فرداس و من اصلاً بد قول نیستم big smile2 smiley  اینم عکس کیف پول

نظرات 2 + ارسال نظر
میرزاده خاتون سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 16:38 http://khatoonnn.blogfa.com

پس شب یلدا حسابی بهتون خوش گذشته

تقریباً دیگه

ELi شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:49 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

خوش بگذره بهت ، پیشاپیشم خسته نباشی! .
من که می دونم با هنرنمایی هاتون خانواده شوهر و انگشت به دهان می کنین

یلدای توام مبارک

مرسی :)
حتی انگشت های پاشونم به دهانشون بود :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد