متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

متولد آخرین روز بهار

دفتر یادداشت مجازی من...

5. روزهای دلتنگی

این روزا همه چی با هم قاطی شده. ترس و استرس امتحانا، هوای ابری و سرد، موسیقی ملایم و گاه غمگین، و دلتنگی! دلتنگی برای همه! برای علی، برای دوستام، برای خودم... خودِ واقعیم... خودِ با شور و نشاطم.


وقتی که موسیقی ساری گَلین رو بارها گوش میدم و تحلیل میکنم، وقتی از پنجره به کوچه ی خیس و یخزده نگاه میکنم، وقتی اس ام اس هاشو چند بار میخونم، وقتی مجردی و متاهلی رو مقایسه میکنم... دلم تنگ میشه برای خیلی چیزا.


برای اون بعد از ظهرای سردی که تو خیابون ها با دوستام آهنگ زمستون و شب انتظار رو میخوندیم و از خنده و هله هوله خوردن سیر نمیشدیم...


برای شبایی که با عشقم تو ماشین تو خیابونای خلوت، آرزوهامونو تو گوشِ هم زمزمه میکردیم...


برای خنده های بی دلیلِ شبونه با ستاره که تمومی نداشتن و آخرش مامانو میکشید تو اتاقمون، داد میزد و آروم میگرفتیم!


برای نارنگی خوردنای سر کلاس کنکورای دوران پیش دانشگاهی...


دلم حتی برای خودم تنگ شده! من دیگه خیلی وقته که وقت نمیکنم خودم باشم! برای دلِ خودم لباس بپوشم، حمام برم، بیرون برم و خودمو به یه ذرت مکزیکی خوشمزه دعوت کنم!


دلم برای غر زدنامم تنگ شده بود که خداروشکر اینجا رو داشتم غر بزنم!



+اصولاً این احساسات موقعی به من دست میدن که بی برنامه باشم. الان با اینکه خییییلیییی وظایف و کارهای زیادی برای انجام دادن دارم ولی بی برنامگی باعث میشه نه به کارام برسم و نه حوصله ام برگرده سرِ جاش! امیدوارم این یک هفته هر چی زودتر بگذره و من به یه سر و سامونی تو زندگیم برسم!!


                                                                                                                    باشد که رستگار شوم!

نظرات 3 + ارسال نظر
طاها پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:12 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
ایشالا که رستگار شوید...
این حس های دلتنگی همیشه هست فقط بعضی وقتها بیشتر احساس میشه

مرسی :)
بله فقط امیدوارم هرچه سریعتر این زمینه های دلتنگی برطرف بشن!

mehrdad چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 22:20 http://khaterate-aram.blogfa.com/

سلام واقعازیبابودش جملات خاطره انگیزتون وقت کردین به وب وب ماهم سربزنیدمایل به تبادل لینک هم باشیددرخدمت هستیم ممنونم

مرسی :) کاش هیچ وقت این خاطره ها یادمون نره

چشم

ELi دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 01:36 http://khuneyemajazieli.blogsky.com/

عزیزممم
خوب درکت می کنم ؛ اون روزایی که واسمون خاطره شدن و همیشه بهشون فکر می کنیم روزایی بودن که خود خودمون بودیم ، واسه دل خودمون بودیم ...
وقتی خودتو گم می کنی زود پیدا کن وگرنه دیگه خودِ خودتو ممکنه هیچوقت پیدا نکنی ! ( دیدم که می گما !)
فیلسوف شدم رفت !!!

پس خود خودم چه قدر شاد بود :| ای کاش زودتر پیدا شم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد